ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

10/recent/ticker-posts

Η απήχηση της τουριστικής ψηφιακής καμπάνιας της ΠΔΕ



Νέους …πιστούς  «ακόλουθους» απέκτησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας από την ψηφιακή καμπάνια της τουριστικής της ταυτότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.  Οι πρώτες ενδείξεις δημιουργούν προσδοκίες για σημαντική ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος και δικαιώνουν τις στρατηγικές επιλογές της Περιφερειακής Αρχής.
«Από την πρώτη κιόλας θητεία μας ως Περιφερειακή Αρχή κάναμε την στρατηγική επιλογή και θέσαμε ως βασική προτεραιότητά μας την ανάδειξη της Δυτικής Ελλάδας ως τουριστικό προορισμό υψηλών προδιαγραφών, ώστε να καταλάβει τη θέση που πραγματικά της αξίζει στον τουριστικό χάρτη. Το όραμά μας είναι η προώθηση του συνόλου του περιβαλλοντικού, πολιτιστικού, αγροτοδιατροφικού και τουριστικού αποθέματος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας» προσδιόρισε τους στόχους ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας και συνέχισε: «Ο τρόπος που επιλέξαμε να κινηθούμε ήταν να φέρουμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες του χώρου στο ίδιο τραπέζι, να ανταλλάξουμε απόψεις, να διαβουλευθούμε, να πάρουμε αποφάσεις και να σχεδιάσουμε όλοι μαζί, από κοινού».
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κώστας Καρπέτας, παρατήρησε: «Τα αποτελέσματα αυτά συνιστούν δικαίωση της στρατηγικής που ως Περιφέρεια προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε την στρατηγική της ένωσης δυνάμεων, της ευρείας σύνθεσης, των συνεργειών που γίνονται πράξη μέσα σε ένα κλίμα συνοχής, συνευθύνης και αμοιβαίας εμπιστοσύνης, με συγκεκριμένο όραμα και σχέδιο. Με την καθοριστική συμβολή του ΣΕΤΕ και την αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, θέλουμε να καταστήσουμε την ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδας έναν ελκυστικό προορισμό που αναδεικνύει την τουριστική ταυτότητα της περιοχής, εκπεφρασμένη στο τρίπτυχο ανταγωνιστικότητα – ελκυστικότητα- επισκεψιμότητα».
Ενδιαφέροντα,   αναλυτικά στοιχεία για την απήχηση που έχει η καμπάνια  της τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, παράθεσε ο Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος του ΣΕΤΕ, στην εκδήλωση του προγράμματος «Σχεδιασμός και εφαρμογή δράσεων για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας», που έγινε την Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017 στη συνεδριακή αίθουσα του Αρχαιολογικού Μουσείου Πάτρας.
Σύμφωνα με αυτά, η Δυτική Ελλάδα έχει αποκτήσει 29.000 φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι η καμπάνια προώθησης της περιοχής «τρέχει» σε Facebook, Instagram και Youtube, κυκλοφορώντας σε 2 εκατ. αποδέκτες.  Περίπου 100.000 χρήστες αντέδρασαν στην ανάρτηση με σχόλιο ή “like” ενώ καταγράφηκαν ήδη 660.000 θεάσεις των βίντεο της Περιφέρειας. «Το νούμερο που αφορά τις προβολής των βίντεο είναι πολύ ψηλά. Το περιμέναμε αργότερα, το γεγονός ότι ήδη έχει τόσο σημαντική απήχηση, δείχνει και τη δυναμική» σχολίασε ο κ. Πάρσαλης.
Στη συνέχεια, ο  ίδιος αναφέρθηκε στην εκπόνηση στρατηγικής και σχεδιασμού ενεργειών συμμετοχής σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και ταξιδιών εξοικείωσης – φιλοξενίας επαγγελματιών του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώθηκαν ταξίδια γνωριμίας – φιλοξενίας με τη συμμετοχή εκπροσώπων ΜΜΕ της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Μ. Βρετανίας. Τα αποτελέσματα αυτών των δράσεων, μεταξύ άλλων  ήταν:
Αναπαράχθηκε σε 70 τοπικές εφημερίδες της Γερμανίας, με συνολική κυκλοφορία  882.530 φύλλα,  άρθρο που περιγράφει το φυσικό, ειδυλλιακό τοπίο της Δυτικής Ελλάδας
Βρετανικό ταξιδιωτικό blog εστίασε σε Ναύπακτο και Μεσολόγγι
Φωτογράφηση μόδας για γερμανικό περιοδικό και blog σε Αγρίνιο, Μεσολόγγι και Ναύπακτο
Ισπανικές εφημερίδες κάλυψαν εκδηλώσεις της επετείου από  την αναπαράσταση από τη Ναυμαχία της Ναυπάκτου. 
Όπως ανέφερε ο κ. Πάρσαλης η Δυτική Ελλάδα διαθέτει προορισμούς παγκόσμιας εμβελείας,  ανεξερεύνητη φύση, ζωντανές πόλεις,  δραστηριότητες, μοναδικά τοπία,  διαδρομές μέσα στο χρόνο που εν τέλει συνιστούν για τον επισκέπτη «μια συλλογή εμπειριών, μια συλλογή έμπνευσης».
Στα πλεονεκτήματά της είναι ότι είναι οι τουριστικοί της προορισμοί είναι επισκέψιμοι  και τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Επίσης η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος διαθέτει ισχυρό πρωτογενή τομέα με βαρύτητα στην παραγωγή προϊόντων. «Αυθεντικές εμπειρίες που σχετίζονται με το τοπικό προϊόν, κατά τις οποίες μπορεί να εμπλακεί ένας δυνητικός επισκέπτης γνωρίζοντας έτσι πολιτιστικά στοιχεία του προορισμού, τον παραδοσιακό τρόπο ζωής, τα μυστικά της μεσογειακής διατροφής και την ζεστή φιλοξενία των ντόπιων παραγωγών που διαθέτουν υποδομές διαμονής» παρατήρησε ο ίδιος.
«Το αποτέλεσμα είναι μια ολιστική προσέγγιση και μια σύγχρονη εικόνα προορισμού που μπορεί να λειτουργήσει για την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας» παρατήρησε για το συνολικό σχεδιασμό δράσεων η Αγάπη Σμπώκου, μέλος ΔΣ ΣΕΤΕ μιλώντας στην ίδια εκδήλωση.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια