Ούτε μια,ούτε δύο ούτε δέκα ,αλλά εβδομήντα αγελάδες κατήγγειλε 61χρονος κτηνοτρόφος από το Αγρίνο,ότι του έκλεψαν από αγροτεμάχιο στην θέση Στάνος Αμφιλοχίας.
Σύμφωνα με την καταγγελία ο κτηνοτρόφος αντελήφθη την κλοπή χθες,και εικάζεται ότι τα ζώα εκλάπησαν το διάστημα 10-8-2016 έως 2-9-2016,καθώς το διάστημα αυτό δεν είχε επισκεφθεί την περιοχή.
Την καταγγελία την έκανε στην Υ.Α Αγρινίου η οποία έχει αναλάβει και την υπόθεση.

0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.