Καινούργιο:Με επιτυχία η αιμοδοσία της "Χρυσοχεριάς"



Πολύτιμες μονάδες αίματος προστέθηκαν στο τμήμα αιμοδοσίας του Γ.Ν.Αγρινίου μετά την επιτυχημένη αιμοδοσία που διοργάνωσαν η"Χρυσοχεριά" και το τμήμα Αιμοδοσίας του Γ.Ν.Αγρινίου ,στο Καινούργιο...




Οι δημότες προσήλθαν και πρόσφεραν σημαντικές μονάδες αίματος,στις αυξημένες ανάγκες του νοσοκομείου Αγρινίου υπό τα χαμόγελα και την ευγενική συμβολή, δύο νοσηλευτριών μίας ιατρού και του οδηγού του τμήματος αιμοδοσίας του Γ.Ν.Αγρινίου.

Με τις επιτυχημένες αιμοδοσίες η "Χρυσοχεριά" ανταποκρίνεται στην κοινωνική της αποστολή, βοηθώντας συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη.Η προσπάθεια συνεχίζεται, και μετά την τέταρτη αιμοδοσία που έγινε σήμερα, έχουν προγραμματιστεί δύο ακόμη, για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2016.

Έτσι φέτος θα κλείσει μια επιτυχημένη χρονιά για τον σύλλογο και με την ευκαιρία του εορτασμού της συμπλήρωσης των 25 χρόνων από την ίδρυσή του.





















πηγή;http://kainourgiopress.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια