ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

10/recent/ticker-posts

Γιατί δεν πετυχαίνει η online διαφήμισή σας;



Σήμερα όλες οι επιχειρήσεις προχωρούν σε  διαφήμιση Online με σκοπό να δημιουργήσουν ένα δυνατό brand name και φυσικά να διευρύνουν το πελατολόγιό τους και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Είτε μέσω πληρωμένων διαφημίσεων είτε με δωρεάν διαφήμιση,, όλες οι επιχειρήσεις ψάχνουν τον καλύτερο τρόπο για την προβολή τους χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία όπως το Google, τα Social Media, το E-mail Marketing κ.λπ..

Όμως, φαίνεται πολλές φορές οι διαφημίσεις σας να μην αποφέρουν σημαντικά αποτελέσματα παρ’ όλο που φαίνεται να έχετε ακολουθήσει όλα τα σωστά βήματα για να φτάσετε στην επιτυχία.

Συνήθως υπάρχουν περισσότεροι από έναν λόγοι για τους οποίους μία online διαφήμιση δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, με κυριότερους την δομή της online διαφήμισης και τον σχεδιασμός και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε περισσότερο αναλυτικά

Δομή online διαφήμισης:

Στην πραγματικότητα, ίσως ο προϋπολογισμός σας, ακόμα κι αν είναι αυξημένος, δεν επαρκεί. Δείτε πόσο στοιχίζει το κόστος ανά κλικ και πόσα κλικ λαμβάνετε την ημέρα. Επανεξετάστε πόσα χρήματα επιθυμείτε να διαθέσετε και, εάν δεν μπορείτε να αυξήσετε το budget σας, αξιοποιήστε εναλλακτικά δίκτυα διαφήμισης.

Επιπλέον, μία online διαφήμιση δεν απευθύνεται σε όλους τους χρήστες του internet, αλλά στους ανθρώπους που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Πρέπει λοιπόν να λάβετε υπ’ όψιν σας στοιχεία που αφορούν τον πληθυσμό στον οποίο απευθύνεστε, ώστε να δημιουργήσετε πετυχημένες διαφημίσεις.

Όταν λοιπόν δεν έχετε στοχευμένες διαφημίσεις, ναι μεν οι χρήστες σάς δίνουν κλικς, όμως εν τέλει φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και εγκαταλείπουν την ιστοσελίδας σας. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας δεν αυξάνονται, αλλά εσείς πληρώνετε αρκετά χρήματα για τα κλικς.

Η δομή του περιεχομένου είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας στην δομή της online διαφήμισης. Έτσι, αν δεν έχετε επιλέξει μια σχετική φωτογραφία ή ένα ευφάνταστο κείμενο στην διαφήμισή σας, ίσως τελικά να μην πετύχετε να προσελκύσετε το κοινό.

Σχεδιασμός και περιεχόμενο ιστοσελίδας:

Αν η ιστοσελίδα σας αργεί να μεταφορτωθεί σίγουρα οι επισκέπτες σας θα προτιμήσουν να αποχωρήσουν παρά να περιμένουν τη φόρτωσή της. Επομένως, είναι σημαντικό να ελέγχετε συχνά αν η σελίδα σας φορτώνει κανονικά ή αν δημιουργούνται καθυστερήσεις. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να ερευνήσετε τι είναι αυτό που προκαλεί την κακή μεταφόρτωση της σελίδας σας.

Ο ελλιπής σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας ίσως αποτελεί κι αυτός έναν λόγο για τον οποίο οι διαφημίσεις δεν φέρνουν αποτελέσματα. Η επίσημη ιστοσελίδα της επιχείρησής σας είναι στην πραγματικότητα η εικονική εταιρεία σας. Όπως λοιπόν φροντίζετε το φυσικό κατάστημά σας, θα πρέπει να φροντίσετε και την ιστοσελίδα σας. Δημιουργήστε ένα εύχρηστο μενού και ένα περιβάλλον φιλικό προς όλους τους χρήστες, ακόμα και σε ανθρώπους με αναπηρία.

Αυτοί λοιπόν είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους οι διαφημίσεις σας στο Google δεν φαίνεται να αποδίδουν. Φροντίστε λοιπόν να τους εντοπίσετε, να διορθώσετε τα προβλήματα και τότε θα καταφέρετε να εκτινάξετε την επισκεψιμότητα και τα κλικς στη σελίδα σας στα ύψη.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια