ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

10/recent/ticker-posts

Ad Code

«Αγρίνιο Μπορείς»: Η τουριστική προβολή προϋποθέτει τουριστικό προϊόν, κάτι που ο Δήμος μας ακόμα αναζητεί

Στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο συζητήθηκε  το θέμα της τουριστικής προβολής για τον Δήμο μας.

Η τουριστική προβολή ενός τόπου προϋποθέτει τουριστικό προϊόν, όραμα, σχέδιο, θέληση για δουλειά και οργανωμένα και συντονισμένα βήματα,  στοιχεία και  χαρακτηριστικά που η δημοτική αρχή δεν  φαίνεται να διαθέτει.

Δυόμιση χρόνια μετά της δεύτερης θητείας και συνολικά οκτώ χρόνια στη διοίκηση του Δήμου Αγρινίου, το έργο της δημοτικής αρχής στο σοβαρό θέμα του τουρισμού είναι απογοητευτικό.

Υπάρχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα τα οποία ο Δήμος θα έπρεπε να έχει αναδείξει συγκροτημένα, σταδιακά και με σχέδιο, που μάλιστα θα υλοποιείται για πολλά χρόνια, ώστε σταθερά και επίμονα, να οδηγήσει στην ανάπτυξη σε ένα τομέα που δεν είμαστε καν πάνω στο όχημα, σε αυτόν δηλαδή της τουριστικής ανάπτυξης.

Δυστυχώς όμως, δεν έχουν γίνει βήματα σε αυτή τη κατεύθυνση ενώ το πλέον ανησυχητικό είναι ότι δεν υπάρχει ούτε καν σχέδιο για το μέλλον.

Δεν έχουμε αξιοποιήσει τις ομορφιές του τόπου μας και δεν έχουμε κάνει καμιά παρέμβαση για να αποκτήσει η περιοχή ταυτότητα.

Δεν έχουμε κάνει τίποτα  σημαντικό για την αξιοποίηση του υδάτινου στοιχείου, για τον ναυταθλητισμό, τον ορειβατικό τουρισμό, τον θρησκευτικό τουρισμό, για τα αξιοθέατα.

Εκτός από  τον εναλλακτικό τουρισμό, υστερούμε και σε οργανωμένες θεματικές εκδηλώσεις που μπορούν να προσελκύσουν επισκέπτες από διάφορα μέρη της χώρας. Για παράδειγμα, πριν από χρόνια, είχαμε την γιορτή αθερίνας στη Τριχωνίδα. Αντί να αναβαθμιστεί αυτή η εκδήλωση και να γίνει σημείο αναφοράς, υποβαθμίστηκε. Υπάρχει μια πληθώρα εκδηλώσεων, χωρίς την απαραίτητη οργάνωση και σταθερότητα, που θα οδηγούσε σε υψηλό βαθμό εξωστρέφειας ώστε να αποτελέσουν πόλο έλξης επισκεπτών.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2022 έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:

«Είναι ένα παρωχημένο πρόγραμμα χωρίς φρέσκιες ιδέες που δεν λαμβάνει καν  υπόψη τα δεδομένα της εποχής. Δηλαδή, μετά από 8 χρόνια στο τιμόνι του Δήμου  παρουσιάστηκε ένα πρόγραμμα που περιλαμβάνει  κατά το μεγαλύτερο μέρος του επιχορηγήσεις σε συλλόγους και  φορείς ; Λέμε "ναι" στην επιχορήγηση συλλόγων και φορέων που έχουν να επιδείξουν έργο στον πολιτισμό, λέμε "ναι" στην παροχή αιγίδας σε εκδηλώσεις που έχουν να προσφέρουν πολιτισμό αλλά  αυτό από μόνο του μας βγάζει μπροστά; 

Σε ότι αφορά τις εκθέσεις,  η συμμετοχή μας  από μόνη της  δεν αρκεί . Ποια είναι τα οφέλη από την παρουσία  του Δήμου σε εκθέσεις; Είναι μετρήσιμα; Πως αποτυπώνονται; Έπιασαν τόπο τα χρήματα που δαπανήθηκαν για παράδειγμα στην έκθεση «BEYOND 4.0» στη Θεσσαλονίκη,  στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου συμμετείχε ο Δήμος Αγρινίου  από τις 14- 16 Οκτωβρίου 2021;

 Τι υλοποιήθηκε στο Δήμο μετά από αυτή την έκθεση στο πεδίο της καινοτομίας  και των δυνατοτήτων που προσφέρει σε μια σύγχρονη πόλη;

Μιλάμε για ένα πρόγραμμα που τα οφέλη του θα είναι ελάχιστα- έως ανύπαρκτα- σε σχέση με τα χρήματα που θα δαπανηθούν.

Με αυτό το πρόγραμμα δράσεων και χωρίς στρατηγική που θα δημιουργήσει τουριστική ταυτότητα και προϊόν, θα είμαστε τουλάχιστον αφελείς αν προσδοκούμε σοβαρά αποτελέσματα ή μάλλον οποιαδήποτε αποτελέσματα»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια