Η Πρόεδρος και τα μέλη της Τοπικής Διοικούσας Επιτροπής της ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου σε ευχαριστούν θερμά και σας συγχαίρουν για την ανιδιοτελή σας διάθεση, να συνεχίσετε τη συμμετοχή σας στη δράση μας συλλογής πωμάτων, στηρίζοντας τις προσπάθειες του κέντρου μας.
Το πνεύμα αλληλεγγύης και προσφοράς σας μας συγκινεί και μας δίνει μεγάλη δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα για τα «Γενναία μας Παιδιά» ώστε να καταφέρουν να κάνουν τα «Βήματα Ζωής».
Σας ευχόμαστε υγεία, χαρά, καλή πρόοδο στους μαθητές και καλή δύναμη σε καθηγητές και γονείς!

0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.