Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η νυχτερινή άσκηση εφέδρων "ΑΙΤΩΛΙΚΌ ΞΊΦΟΣ". Η Τ.Α.Μ.Σ σχεδιάστηκε και οργανώθηκε από τον Α.Σ.Ε.Ε.Δ. και συμμετείχαν έφεδροι από την Λ.ΕΦ.Ε.Δ. Αχαΐας καθώς και εθνοφύλακες. Η άσκηση έλαβε χώρα σε παραποτάμια περιοχή και αφορούσε σενάρια αντιμετώπισης ασύμμετρων απειλών στα οποία τα περίπολα κλήθηκαν να επιχειρήσουν... Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για την ανταπόκριση τους.
"ΑΕΙ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ".
.jpg)





https://aseedagrinio.blogspot.com/2022/07/blog-post.html

0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.