Εγκαινιάστηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας, οι νέες εγκαταστάσεις του Κέντρου Υγείας Λευκάδας παρουσία της Υφυπουργού Υγείας Ζ. Ράπτη και του Διοικητή της 6ης ΥΠΕ Γ. Καρβελη.
Προηγήθηκε περιοδεία με πρώτο σταθμό τα Κέντρα Υγείας Βόνιτσας και Αμφιλοχίας, όπου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με το διοικητικό, επιστημονικό και νοσηλευτικό δυναμικό των μονάδων υγείας.
Ακολούθησε επίσκεψη στο Γ. Ν. Λευκάδας, όπου πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στο γραφείο της Διοίκησης με τον Διοικητή Γιάννη Μπακαβο και Διευθυντές των κλινικών και της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, παρόντος και του Βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδα.
Κατόπιν Ζ. Ράπτη και Γ. Καρβέλης, εγκαινίασαν τις νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του Κέντρου Υγείας Λευκάδας.
Το εν λόγω Κ.Υ. ανακαινίστηκε με πόρους του Υπουργείου Υγείας και της 6ης ΥΠΕ.



0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.