Σε έξαρση οι ηλεκτρονικές απάτες με παραπλανητικά SMS για επιστροφές φόρου και μπλοκαρισμένα δέματα στο Τελωνείο αφού το τελευταίο διάστημα πολλοί φορολογούμενοι (και στο Αγρίνιο) λαμβάνουν στο κινητό τους τηλέφωνο τέτοια μηνύματα δήθεν από την ΑΑΔΕ και τα ΕΛΤΑ.
Το μήνυμα φαίνεται να αποστέλλεται από κρατική υπηρεσία «aade» ενώ ο πραγματικός αποστολέας είναι άγνωστος, συνήθως στην αλλοδαπή ,
όπως επίσης το ίδιο ισχύει και για τα ΕΛΤΑ που εμφανίζουν ως αποστολέα ένα νούμερο κινητού και στο SMS συμπεριλαμβάνεται υπερ-σύνδεσμος .
«Η ΑΑΔΕ συνιστά στους φορολογούμενους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί «καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης μέσω παραποίησης εικόνας και στοιχείων». Το μήνυμα φαίνεται να αποστέλλεται από κρατική υπηρεσία (πχ. από @aade.gr ή @gov.gr), ο πραγματικός αποστολέας είναι άγνωστη ηλεκτρονική διεύθυνση, συνήθως στην αλλοδαπή.
Οι πολίτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ειδικά όσοι αναμένουν δέμα από εξωτερικό και να μην ανοίγουν τους υπερ-συνδέσμους για να αποφύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις.
Μάλιστα παλαιότερα ΑΑΔΕ και ΕΛΤΑ εξέδωσαν ανακοινώσεις για τις προσπάθειες εξαπάτησης, όπου αναφέρουν :
Χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης είναι η παραλλαγή των μηνυμάτων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, εμφανή λάθη στη χρήση της ελληνικής γλώσσας.»
Επίσης ,«Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δεν πρόκειται, σε καμία περίπτωση, να σας ζητήσουν στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας! Οποιοδήποτε μήνυμα τέτοιου περιεχομένου (π.χ. για χρέωση με σκοπό την παράδοση κάποιου δέματος, μέσω email ή SMS) δεν προέρχεται από τα ΕΛΤΑ, αλλά από κακόβουλους χρήστες οι οποίοι προσπαθούν να σας εξαπατήσουν και να υποκλέψουν δεδομένα σας.
Το Γραφείο Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων (ΓΕΤΑ) δεν πρόκειται, σε καμία περίπτωση, να σας ζητήσει κάποιο χρηματικό ποσό με κατάθεση σε τράπεζα ή με χρήση πιστωτικής κάρτας για παραλαβή δέματος, για δασμούς ή τέλη εκτελωνισμού. Οι δασμοί και τα τέλη πληρώνονται αυστηρά και μόνο στα καταστήματα ΕΛΤΑ κατά την παραλαβή του δέματος, με τη φυσική παρουσία του πελάτη.
Οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ δεν επικοινωνούν ποτέ απευθείας με τους καταναλωτές και δεν ζητούν χρήματα ή προσωπικά δεδομένα.
0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.