Α Π Ο Φ Α Σ Η
«Περί προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, στον αυτοκινητόδρομο της «ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ», από την χ/θ 87+400 έως την χ/θ 87+950, (στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Ιωάννινα), στο πλαίσιο γεωτεχνικής παρακολούθησης και επιθεώρησης πρανών».
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Έ χ ο ν τ α ς υ π ό ψ η:
Τις διατάξεις των άρθρων 52 και 109 του Ν. 2696/99 (ΦΕΚ 57/23-3-1999), «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν σήμερα.
Τις διατάξεις του Π.Δ. 208/2001 (Α-164) «Αναδιάρθρωση, σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Υπηρεσιών Τροχαίας Ελληνικής Αστυνομίας».
Τις διατάξεις του άρθρου 40 Π.Δ. 178/2014 «Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας».
Το υπ’ αριθ. IC.M7.OM.5009 από 20.03.2025 έγγραφο της Διεύθυνσης Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
Το υπ’ αριθ. ΛΕ/ΙΟ/03/12/24/52730 από 24.03.2025 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων / Γ.Γ.Υπ./Γεν. Δ-νση Συγκ-κών Υποδομών/Διεύθυνση Δ17.
Την υπ’ αριθ. 6343/25/641018 από 24.03.2025 αναφορά του Β΄ Τ.Τ. Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων και
αποσκοπούντες στην ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων και εργαζομένων, στο πλαίσιο γεωτεχνικής παρακολούθησης και επιθεώρησης πρανών του αυτοκινητόδρομου της «ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ» της περιοχής ευθύνης μας,
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
ΑΡΘΡΟ (1)
1.-Την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, από την χ/θ 87+400 έως την χ/θ 87+950, του αυτοκινητόδρομου της «Ιόνιας Οδού», (κατεύθυνση προς Ιωάννινα), στο πλαίσιο γεωτεχνικής παρακολούθησης και επιθεώρησης πρανών του αυτοκινητοδρόμου και τυχόν ενεργειών αποκατάστασης από εξειδικευμένα συνεργεία.
2.-Ειδικότερα, να εφαρμοσθούν τα ακόλουθα:
α. Αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) από τη χ/θ 87+400 (έναρξη ζώνης συναρμογής εισόδου) έως τη χ/θ 87+950 (τέλος ζώνης συναρμογής εξόδου) του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», στον κλάδο προς Ιωάννινα, με εφαρμογή της τυπικής διάταξης «ΜΑΔ-1: Εργασίες Μακράς Διάρκειας / Αποκλεισμός Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Διατομή 2 ή 3 λωρίδων)» της εγκεκριμένης, με την υπ’ αρ. πρωτ. 270823/14.09.2023 Ορθή Επανάληψη της με αρ. πρωτ. ΕΥΔΕ/ΚΣΕΣΠ/Γ/Φ4/256298/ 30.08.2023 Απόφασης της Ε.Υ.Δ.Ε. – Κ.Σ.Ε.Σ, προς έλεγχο του τμήματος από τη χ/θ 87+600 έως τη χ/θ 87+800 (ζώνη έργων).
β. Αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) στις ίδιες χιλιομετρικές θέσεις του αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», στον κλάδο προς Ιωάννινα, με εφαρμογή της τυπικής διάταξης «ΜΑΔ-26: Εργασίες Μακράς Διάρκειας / Αποκλεισμός Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Διατομή 2 ή 3 λωρίδων) με στένωση λωρίδας» της εγκεκριμένης, με την υπ’ αρ. πρωτ. 270823/14.09.2023 Ορθή Επανάληψη της με αρ. πρωτ. ΕΥΔΕ/ΚΣΕΣΠ/Γ/Φ4/256298/ 30.08.2023 Απόφασης της Ε.Υ.Δ.Ε. – Κ.Σ.Ε.Σ., προς έλεγχο του τμήματος από τη χ/θ 87+600 έως τη χ/θ 87+800 (ζώνη έργων).
3. Ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύουν καθ’ όλο το 24ωρο, από την 14.00΄ ώρα της Δευτέρας 31.03.2025 έως την 18.00΄ ώρα της Παρασκευής 30.05.2025, ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ τα χρονικά διαστήματα από 17.04.2025 έως και 22.04.2025, καθώς και από 30.04.2025 έως και 04.05.2025, κατά τα οποία δεν θα πραγματοποιούνται εργασίες, πλην όμως δύναται να υπάρχει σήμανση μακράς διάρκειας.
ΑΡΘΡΟ (2)
⮚Η εταιρεία «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.», σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ανωτέρω (5) σχετικό:
α. Οφείλει σε όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών να τοποθετεί και να συντηρεί, σύμφωνα με την ισχύουσα Νομοθεσία, την Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή σήμανσης εκτελούμενων έργων εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια Λειτουργίας και Συντήρησης, τα Σχέδια Δράσης και τις εγκεκριμένες μελέτες, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης, φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο, ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη της η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή των εκτελούμενων έργων.
β. Επίσης, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα προστασίας των εργαζομένων, ενώ η περιοχή των ρυθμίσεων θα πρέπει να φωτίζεται επαρκώς κατά τη διάρκεια της νύκτας και σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών.
γ. Να προηγηθεί, με μέριμνά της, έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τις πραγματοποιούμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τον προσφορότερο τρόπο από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, καθώς και να παρέχεται συνεχής πληροφόρηση για τις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας (π.χ. από εισπράκτορες, σταθερά και κινητά VMS κ.λ.π.), ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλούς και ασφαλούς διεξαγωγής της κυκλοφορίας.
δ. Να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων των υφιστάμενων μόνιμων πινακίδων και της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά τη διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση, όπου απαιτείται, καθώς και η τοποθέτηση κατάλληλων διατάξεων προστασίας μεταξύ εργοταξίου και χώρου οδικής κυκλοφορίας.
ΑΡΘΡΟ (3)
Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων χορήγησης της παρούσας απόφασης, αυτή θα ανακαλείται και σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της κυκλοφορίας θα διακόπτονται οι εργασίες με εντολή του Διοικητή του Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων ή του νόμιμου αναπληρωτή του.
ΑΡΘΡΟ (4)
Η παρούσα απόφαση έχει ισχύ από την 14.00΄ ώρα της Δευτέρας 31.03.2025, την δημοσίευσή της, σύμφωνα με το άρθρο 109 του Ν. 2696/1999 Κ.Ο.Κ., την ανάρτησή της στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 4 Ν. 3861/2010 και την τοποθέτηση της προβλεπόμενης οδικής σήμανσης και έως την 18.00΄ ώρα της Παρασκευής 30.05.2025.
ΑΡΘΡΟ (5)
Οι παραβάτες της Απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 Ν. 2696/99 (Α-57) «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα.
Λήψη επιβαλλομένων μέτρων υλοποίησης του παρόντος άρθρου ανατίθεται στο Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων.
-Ο-
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Δημήτριος Νικ. ΓΑΛΑΖΟΥΛΑΣ
Ταξίαρχος

0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.