Διακοπή ηλεκτροδότησης σημειώθηκε πριν μερικά λεπτά στην περιοχή κοντά στα τρία φανάρια Αγρινίου.
Σύμφωνα με μαρτυρίες ακούστηκε ένας δυνατός θόρυβος στις 14:30 και σε σημεία της περιοχής διεκόπη η ηλεκτροδότηση.
Όπως φαίνεται στην φωτογραφία ένα καλώδιο υψηλής τάσης του εναέριου δικτύου ηλεκτροδότησης, κόπηκε και έπεσε στο έδαφος, σε δρόμο πίσω από την Π.Υ Αγρινίου.
Έχει ήδη ειδοποιηθεί η ΔΕΗ και αναμένεται συνεργείο να μεταβεί στο σημείο.


0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.