ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

10/recent/ticker-posts

SEO – ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ


Εάν έχετε από καιρό στο μυαλό σας να δημιουργήσετε  SEO για την ιστοσελίδα σας και αναζητάτε έναν επαγγελματία, τότε είναι πολύ σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα έχετε τις σωστές επιλογές από την αρχή. Όπως κάθε έρευνα που πραγματοποιούμε πριν από οποιαδήποτε αγορά, έτσι και για μια εταιρεία που θα σας παρέχει υπηρεσίες SEO , θα πρέπει α) να υπάρχει σωστή επικοινωνία και να έχετε ξεκαθαρίσει τι επιθυμείτε από αυτή την συνεργασία β) να διασφαλίσετε ότι έχετε καταλάβει πλήρως ποιες υπηρεσίες θα λάβετε για τα χρήματα τα οποία θα διαθέσετε.  Ένα βασικό σημείο που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι πως η κατάταξη στην πρώτη σελίδα δεν είναι ένα βέβαιο αποτέλεσμα που θα επιτευχτεί σε μικρό χρονικό διάστημα, συνεπώς αν κάποιος επαγγελματίας σας εγγυηθεί κάτι τέτοιο τότε δεν είναι καλή η επιλογή του, διότι τα μέσα που χρησιμοποιεί δεν υπακούν στους κανόνες της μηχανής αναζήτησης και κινδυνεύετε με αποκλεισμό της ιστοσελίδας σας.

Ο προσδιορισμός των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών για τις οποίες θέλετε ο ιστοτοπός σας να εμφανίζετε στα αποτελέσματα αναζήτησης Google είναι απαραίτητος και θα πρέπει να προηγηθεί μια συζήτηση με την εταιρεία που θα συνεργαστείτε.

Ο επαγγελματίας ή το Digital Marketing Agency που θα σας παρέχει τις υπηρεσίες SEO έχει στην διάθεση του εργαλεία τα οποία του επιτρέπουν να διερευνήσει ποιες φράσεις-κλειδιά χρησιμοποιεί η αγορά που στοχεύετε στις μηχανές αναζήτησης για να μπορεί να βρει το κοινό τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτές οι φράσεις μπορεί  να διαφέρουν πολύ από αυτές που ενδεχομένως να έχετε σκεφτεί εσείς, διότι εσείς σκέφτεστε από την πλευρά του πωλητή. Ο επαγγελματίας μέσα από τις συζητήσεις σας κατανοεί τα θέλω σας και δημιουργεί για εσάς ένα ανταγωνιστικό πακέτο από φράσεις – κλειδιά  τα οποία χρειάζεται η ιστοσελίδα σας για να ταξινομηθεί σε μια καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Υπάρχουν πολλές πληροφορίες τις οποίες θα πρέπει να μοιραστείτε με τον επαγγελματία που θα επιλέξετε να συνεργαστείτε όπως για παράδειγμα ποια είναι η αγορά που στοχεύετε; Σε ποια/ ποιες γεωγραφικές περιοχές στοχεύετε; Που φιλοξενείτε ο ιστοτοπός σας και αν μπορεί να καθοριστεί από την Google και να χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει τον ιστοτοπό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης συγκεκριμένης χώρας. Επίσης θα πρέπει να ελέγξετε αν ο ιστοτοπός σας χρησιμοποιεί παραπάνω από ένα domain. Εάν υπάρχουν περισσότερα από ένα τότε δεν έχει γίνει σωστή διαχείριση αυτών με αποτέλεσμα η Google να επιβάλει ποινή διότι δεν θέλει να εμφανίζει πολλαπλά αντίγραφα του ίδιου ιστότοπου.

Συνεπώς αντιλαμβάνεστε ότι οι λεπτομέρειες είναι αυτές που θα δώσουν αποτελέσματα και μόνο ένας σωστός επαγγελματίας θα σας το παρέχει. Ξεκινώντας λοιπόν την αναζήτηση για τον κατάλληλο θα πρέπει να ξεκινήσετε ψάχνοντας για θετικές αναφορές εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες SEO ή ρωτήσετε άλλους επαγγελματίες για την δική τους εμπειρία. Όταν καταλήξετε σε κάποιους επαγγελματίες συζητήστε μαζί τους για τις δραστηριότητες που θα αναλάβουν και βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν κινήσεις που είναι αντίθετες με τους κανόνες της Google.

Οι τακτικές συζητήσεις και η συχνή ενημέρωση ως προς την πρόοδο συμβάλλουν τόσο στην κατανόηση του έργου που έχει επιτευχτεί  όσο και στην επίτευξη όλων των συμφωνημένων στόχων. Το κλειδί για να έρθουν τα σωστά αποτελέσματα είναι η συνεργασία του επαγγελματία που προσφέρει τις υπηρεσίες SEO με τον πελάτη του.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια