Συνάντηση Πανευρυτανικού Συλλόγου με Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος

Η συνάντηση διεξήχθη σε πολύ εγκάρδιο κλίμα και ο κ. Περιφερειάρχης , αφού ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο  κ. Λιούπρα Κωνσταντίνο για τα προβλήματα και τους στόχους του Συλλόγου, με προτεραιότητα την ανέγερση Πνευματικού Κέντρου Ευρυτάνων στο Αγρίνιο , μας διαβεβαίωσε ότι η Περιφέρεια θα είναι αρωγός στο μέτρο του δυνατού, σε κάθε προσπάθειά μας , που θα αφορά την κοινωνική και πολιτιστική ζωή του Ν. Αιτ/νίας.

Για το Δ.Σ.           

Ο  Πρόεδρος                                                                         Η Γενική Γραμματέας

ΛΙΟΥΠΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ                                         ΨΗΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια