Ενημέρωση από τον δήμο Ξηρομέρου για τον επανασυντονισμό των ψηφιακών καναλιών

Ενημερώνουμε τους κατοίκους του Αστακού, Καραϊσκάκη και Βασιλόπουλου, ότι θα πρέπει να συντονίσουν τους ψηφιακούς τους δέκτες στο κανάλι 47, για να πιάσουν το ψηφιακό σήμα των κρατικών καναλιών.

 ΕΚ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια