Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε σε γκρεμό κοντά στην Καστανούλα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο ηλικιωμένος είχε ξεκινήσει με το όχημά του από την Αρέντα για να να επιστρέψει στο Καινούργιο όπου διαμένει, όμως δεν είχε δώσει σημεία ζωής για πολλές ώρες με αποτέλεσμα να δηλωθεί στην αστυνομία και να ξεκινήσουν οι έρευνες.
Αυτήν την ώρα στο σημείο έχουν σπεύσει τρία οχήματα της Π.Υ Αγρινίου με τους πυροσβέστες να επιχειρούν τον απεγκλωβισμό του ηλικιωμένου.καθώς και σταθμός του ΕΚΑΒ.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση οι πυροσβέστες απεγκλώβισαν χωρίς τις αισθήσεις του τον άτυχο άνδρα, όπως διαπιστώθηκε είναι νεκρός και αυτήν την ώρα είναι σε εξέλιξη η επιχείρηση ανάσυρσης της σορού .


0 Σχόλια
Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς δε θα δημοσιεύονται.